How to do good on the internet (Cara beramal di internet )



English:
certainly you think about how to do good without spending money at all.
in addition a  smile, it turns out there are not using charity money or other.
It was surprisingly easy, you just go to the Internet, either through HP, Laptop, PC, smartphone, or the other, then you go to the blog, such as my blog and then click the ads on my blog.

from of ad it my in pay by google and basis do not directly you guys has been paid me.
so do not be stingy for clicks my ad!


--> Indonesia:
Kalian pasti berfikir bagaimana cara beramal tanpa mengeluarkan uang sedikitpun. selain dengan senyuman, ternyata masih ada beramal yang tidak menggunakan uang atau tenaga lainya. emm.. bagai mana caranya ya?
Ternyata mudah saja, kalian cukup buka internet, baik lewat HP, Laptop, PC, smartphone, atau yang lainya. kemudian kalian buka blog, semisal blog saya kemudian klik iklan yang ada di blog
saya. nah dari iklan itu saya di bayar oleh google dan secara tidak langsung kalian telah membayar saya.
makanya kawan jangan pelit ngeklik iklan saya ya!


-->